trist.

tycker det är lite tråkigt och lite trist, han som jag verkligen gillar, har jag surrat med nyss, och han säger att han vill dra iväg och köra airsoft i nordmaling om det är nästa helg, istället för att kanske säga ååh sötnos, jag saknar dig och vill passa på att ta lite tid med dig, han är nu i södrasverige och har kört fredag till lördag lördag till söndag.. och kommer hem ca 8-9 ikväll.. finns inga ord på hur det kändes inombords när han säger att han vill fara iväg om de finns tid att "köpa" biljetter och om det är nästa helg..
jag har varit hundvakt åt honom denna helg, och kattvakt.. städat hans lägenhet och fixat..

ska snart ge lilla nogger lunchen.. sen så ska vi promenera ner mot haga ! (= mamma kommeer hem 15.30 så att då hoppas ja att de blir middag.. jag är hungrig.. har ingen mat, har ingeting fett hungrig. men hoppas henke har uppskattat min hund och kattvakt.. har haft min stund med plugg och försökt att träna upp honoms hund.. för en hundvalp behöver mycke träning. !

sen någon gång i veckan,ska jag och henke fixa ute på hans balkong och rens upp och kasta det som ska kastas.. så man kan sitta där ute och njuta av värmen.. :) ! kommer bli underbart. <3 jag bara gillar henrik! <3 är så glad över att ja ha hittat en sådan kille som han.. och är fruktansvärt glad för att han står mig så nära hjärtat. ! :*

ha de så bra nu pussar och kramar Emeliie ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0