:-(&

jag förstår ingeting.. allt kändes så bra ifrån början men nu ha allting rasat.. praktiken, är inte så bra som jag ha skrivit jag trivs absolut inte.. min handläggare tror att jag ska kunna allt och det jag inte kan blir han irriterar för.. så upplever jag det i alla fall.. ! gjort mamma väldigt ledsen över allt detta med lars.. men hur tror hon att jag mår!? :-( jag mår jue bara sämre och se min mor såhär.. vad gör ja för fel!? vad är ja för problem!? ska fortsätta att kämpa några dagar till med praktiken innan jag klagar till af.. ! jag bryter ihop.. kan inte bara allt vända någon gång!? ,förstår någon mig!? jag e grymt less på att må dåligt dom som verkligen känner mig vet att jag ha gått igenom en hel del stormar.. nu ligger jag en natt till med många tankar..! vad kommer att ske egentligen, jag ha ingen aning.. hudklassen e fixad för mor nu.. nu på söndag.. åh! vill helst bara avboka den nu.. hon pratar knappt blir rädd då hon ser mig.. nä nu ska ja fortsätta att kämpa inför praktik.. ! med ett glatt humör och ett vackert leende på läpparna..! mår absolut inte bra..!! :-( god natt alla Goa läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0