Bryter ihoop!

 
det e många saker man inte säger på internet, det är mycket som man inte borde göra, skriva, eller säga.. det är mycket man borde acceptera här i livet.. men svårt att acceptera...! 
 
Nu i detta inlägg kommer jag dra några ord.. några rader.. ! jag vill jag vet va ja gör och nu tänker ja öppna mitt hjärta.. för nu är det för mycket jag bryter ihop! ;(
 
 
Jag älskar hela livet, faktiskt, träden, luften, blommorna, vattnet, löven, jag bara älskar sommaren.. jag älskar min mor så galet mycket, så mycket att allt blir jobbigt då det förekommer tjafs och allt.. jag har försökt många gånger och prata med henne hur ja känner och så. men ingeitng funkar jag gör henne ledsen och jag får henne och må dåligt och det är inte riktigt så jag vill ha det, hur ska ja egentligen göra? bara rycka på axlarna och gilla det? hm, nja inte direkt.. jag står inte ut för fem öre.. jag är så grymt rädd... rädd för vadå? jag är så rädd för att förlora henne. för mitt hjärta slår för henne , jag vill att hon ska vara lycklig.. ! jag vill att hon ska ha det bra. att hon vaknar på morgonen att hon känner sig glad varenda dag. jag vet att alla dagar känner man sig inte glad och så.. ! jag vill inte vara ett problem för henne. jag älskar min mor så sjukt mycket! avskyr då det uppstår tjafs och bråk.. ! jag vill ha en ordentlig tid med henne, jag vill få henne och förstå att jag älskar henne väldigt mycket, ja de är ändå min mor! hon är inristad i mitt hjärta..! pappa e sjuk..han e yr och galet trött hela tiden jag vet inte vad de e . men jag vet att jag älskar honom så.. mina föräldrar är dom som ha lärt mig så mycket. och uppfostrat till den flickan jag e idag. ! jag har fått gått igenom riktigt mycket, blod kött tårar.. ! jag vill bara att en dag att min mor kramar om mig så hårt.. jag vill att en dag så är det jag och min mor som kan fara och göra en massa roliga saker.. synd jag inte var rik eller bara kunde få pengar insatt på mitt konto.. så jag kunde dra på stan med mor boka en tid med henne och bara umgås, dra förbi ett café och bara snacka.. ! jag älskar min mor så mycket, jag älskar min pappa så fruktansvärt mycket, men tyvärr känns det som att ja e ett problem för dom båda två! , sitter här med tårarna på kinderna, och vet inte riktigt vad ja ska göra.. är så nere just nu, så tårarna bara värkte ner... och jag spydde också. första gången då jag gråter och e ledsen att jag spyr av det..! 
jag älskar min mor mer än vad jag älskar värden., skulle kunna göra vad som helst för henne, jag älskar min pappa skulle kunna göra vad som helst för dom båda två. ! försökte få upp ett leende och fixa och trixa för min mor, tänkte att hon skulle få dra 3 kompisar och att jag pratade med sofia, så jag skulle ordna ett hudklass till henne. så hon skulle må bra, och tycka det var kul tänkte baka och fixa allt och göra allt i ordning. men jag misslyckas alltid, skakar på mitt huvud och undrar vad jag borde göra..! min bror, vi har ingen kontakt typ. ! han vill typ inte.. Elin vill inte ha någon kontakt med mig, men skitsamma jag vill inte ha kontakt med henne häller.. Elias vill inte ha kontakt med mig jag förstår inte varför... ! jag sitter ensam och drömmer mig bort kanske till ett paradis, i morgon är min första dag på praktiken, känns något kul... eller tja ... eller inte..! inte när jag mår som ja mår.. ! jag bryr mig om många, jag tycker om många.. ! men det växer i mig att jag bara e ett problem, jag förstår inte.. ! :( orkar inte ens se en sekund framför mig, hur mitt liv kommer se ut om nåt år.. kommer säkert sitta ensam, ,med varken vänner eller något anant, kommer väl förbli singel.. jag ha alltid haft en sådan otur.. och krossat min mors hjärta.. och bara sitta och glo in i väggen, för alla verkar lämna mig , jag e stolt över mig själv kan jag dra, jag är den jag e .! och jag är självklart mig själv!  jag är stolt över mina föräldrar..! <3 Mina sista ord skrivs ner... Ett förlåt Säger jag... Och att jag älskar mina föräldrar och folk i min omgivning! men just nu mår jag verkligen inge bra..! FörlåtFörlåtförlåt! 
 
 
Detta e jag! , och just nu e ingeting som det ska, och jag sitter här och skriker förlåt. jag sitter här med gråten i halsen, jag e en idiot, jag ställer bara till med bekymmer, jag hoppas att en dag att jag också får må bra, jag hoppas att en dag att jag kan göra något stort för min mor..! Jag älskar min mor så fruktansvärt mycket.. ! 
 
Till er som läste och kikade på bilderna så tackar jag till er att ni tog er en tid av erat liv, och läste igenom olika små ord jag skrev, och hur jag mår.! Jag upskattar verkligen alla som finns här för mig, dom som ler för mig! 
tack verkligen flickor och pojkar.. ! jag älskar er alla! :* till er som ja inte känner, så ha de så jätte bra och ta hand om er. sköt om er allihopa! !! ( det e jag som e den skyldiga till bilderna de e jag som ha tagit dem! ) jag e stoolt! :) !!!!
 
 
kanske inte e så okej, att skriva känslor och allt "privatliv" på internet, ... men ni får tycka och tänka vafan ni vill.. detta e jag.. och jag e den ja e , och jag e verkligen stolt över mig själv..^^ och en sak till! min blogg, kan uppstå både glädje sorg, hat.. ! min blogg/min dagbok.. ( ingen som jag har bett till att läsa min inlägg..! ) 
 
 
Ha en super bra kväll... nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig ..! 
pallar inte en sekund till ... vill inte vara vaken längre..! godnatt sovgott drömsött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0