fredag..!!

vi blev bjudna på mat hos min kusin :-) det blev verkligen lyckat (: vi fick plankstek verkligen gott gott (: tackar Viktoria för den goda maten ! :-) övningskörde dit och hem.. ;-) hihi det var verkligen trevligt att fara dit :-) hihi !! verkligen mys (: sen glömmer mamma mobilen hos henne.. så vi vände då vi kom till stan igen.. !! och bråk och tjafs blev de då vi kom hem.. och jag sprang min väg och inte återvände.. sov hos johanna.. fick massage.. verkligen skönt och härligt.. hon e så duktig på massera.. när jag kommer hem idag spelar mor som att ingeting ha hänt eller att hon hörde hur Lars pratade med mig eller vad han sa.. blir så less.. jag orkar inte mera.. ! :-( står inte ut med detta.. snacka men hon om detta funkar verkligen.. nu ligger jag i sängen.. och funderar.. orkar knappt vara med... vill inte.. orkar inte.. !! synd att min praktik börjar på måndag.. annars hade jag rymt.. !!

nä nu ska jag inte skriva nå mera.. !!
skriver senare.. ;* puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0