fuuu..

skulle plugga e tvungen och plugga.. jag ha inte pluggat på länge nu..! :-( åh detta e verkligen inge bra :-( !

när jag slog upp teoriboken somnade jag.. åh..!! men praktiken rullar i på.. idag fick jag dammsuga av golvet innan öppning.. och sen fick jag larma av, och larma om.. hihi ! sen fick jag stå i lagret och lägga byxor i storleks ordning.. kan bara säga att ha stått där i några timmar var verkligen inte min hjärna med längre.. !! :-( åh! börjar bli lite orolig hur detta egentligen kommer att gå..!! får inte glömma att jag träffade en vän , från högstadiet.. som man knappt ser nu för tiden.. så var kul och. träffa Mattias också!! på min lunch tog jag en promenad.. mycke spring fram och tillbaka.. är helt slut i kroppen.. :-( ont och värk.. !!

till och med träningsvärk haha xD
men två dagar i butik, ha varit grymt roligt.. träffa folk .. och vila kläder och hålla ordning..!!

nä nu ska jag försöka sova... !! sover absolut inge bra vrider mig med massa tankar. ! btw , det snöar:-( !!!!

söndag e det farsdag alla läsare!!! :-D
glöm inte och fira era pappor :-) puss och kram ha en super bra kväll..!!


god natt söta flickor och pojkar!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0