Gaaaalet!!!

Jamen, nu är ja så här galet seg på att skriva inlägg.. ! Sorry för det, men det är rätt mycket i mitt huvud just nu, pluggande och övningskörande,, och mycket ståhej.. ! promenerar rätt så mycket, men det har också kommit i efter.. tråkigt, men ikväll var ja och sprang faktiskt, kanske sprang 2 km..  inte så överdriver långt men det är i alla fall hyfsat bra faktiskt, sen har jag suttit och pluggat och sådär, Tänker på johanna en hel del faktiskt, känner mig så dum att jag inte ens hör av mig, men det är mycket, och ja ska bli bättre när allt börjar lägga sig, jag håller tummarna för pappi att han blir bättre snart.. tänker väldigt mycket på honom också! (= 
Till er mina läsare.. :) ber som sagt om ursäkt att jag har varit riktigt seg..! men kan dra lite kort kort kort här..
jag mår hyfsat bra, men väldigt otroligt besviken också.. över saker som ha skett och sådär..! men annars med mig är de bra, bättre nu än va det var förut, börjar komma igång här hemma mindre bråk/tjafs så det e väl skönt, pappa ligger kvar på sjukhuset, oroandet går fortfarande i mig, men han e ju ändå på sjukhuset så det e ju tryggt..! han får mycket besök. jag älskar min fader! <3 spräckt min skärm också kan jag ju meddela.. haha den funkar och allt.. så det e ju otroligt skönt, när jag inte äger någon inkomst så blir det lite jobbigt med ditt till datt...! :) 
i morgon ska ja på ett möte i samma hus som kronofogden är i.. där ska vi gå igenom vars ja vill praktisera osv..! 
så jag hoppas att ja även får en praktikplats snart! :) skulle vara grymt skönt, få in en liten liten inkomst i alla fall.. och det kanske även leder till jobb sen, men kan jue alltid hoppas på det bästa..! : ) sen ska jag övningsköra i morgon, och finslipa lite detaljer,.! :) blir landsvägskörning i morgon! :) sen blire hem och plugga vidare, och springa en runda, eller något annat .. hehe!  :) borde försöka ta mig upp till sjukhuset också för att hälsa på min fader! men jag har knappt tid med det :( och allt känns urdumt..! :( på tisdag, blire bara fortsättning på pluggandet, och motion och även fovård. underbart..! :) onsdag blire bara lungt och sådär... plugg och plugg hela dagarna egentligen, men ska även dra mig ut på en motionrunda då också..^^ blir lite lång tråkigt och man blir trött och less och oagagerad om man bara sitter och pluggar hur länge som helst, ! :) på torsdag drar det igång, då ska jag övningsköra igen! :) ... sen är det bara fara hem och plugga vidare! :) sen till helgen blire plugg och motion, och kanske övningsköra med mor något..! hoppas hoppas hoppas! :) ! 
 
- till mina vänner som ja e väldigt dåligt på att höra av mig till, jag ber om ursäkt, till det.. lika mycket till att ja ber om ursäkt att jag e så dålig på att uppdatera, det ska bli bätttre ja looovar! 
 
Försöker att hitta mig själv och söka lite kontakt med mig själv..! måste börja tro på mig själv någon gång..! :)
Jag älskar mor och far! :) 
 
Ha en fortsatt bra kväll allasammans! :) nu blire sängen för mig! :) 
puss och kram alla mina vänner ! :) och alla andra som läser mina blogg, hihih! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0