gaashh vad allt e jobbigt...!

Fotograf: Emelie Hjalmarsson! ! 
 
Ingen förstår att ja mår dåligt, och jag förstår inte varför detta e så jobbigt, jag förstår inte när allt ska vara så svårt och när man inget förstår..! :( sitter nu bara orolig och ledsen över praktiken, och teorin.. allt går snett och jag orkar inge mer och ja förstår bara inte varför det ska vara så svårt ibland, och varför allt går som de gör..! 
fick en fråga om jag någonsin haft det bra, och ja jag har haft det bra, men jag har gått igenom många stormar, och sjunkit ofta ner till botten fassnat i leran där nere. och jag har inte riktigt tagit mig upp..! och ibland är bara allt så galet jobbigt, liksom allt, jamen lars...! praktiken, jobb! ...:S körkortet..! vill bara ge upp.. vill bara lägga mig ner i graven, tänkt jätte mycket idag, tänkt på allt... ! men allt känns bara så jobbigt nu! 
och jag vet inte vad jag ska göra, och hur jag ska göra, ! :( jag vet inte ens vad jag vill göra..! 
 
vet inte ens vad jag ska skriva, vet inte vad ja ska göra, jag vet ingeting jag  vet inte nåt.
jag vet inte ens vilka som finns vid min sida, och jag förstår absolut ingeting! :( 
Emelie Hjalmarsson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0