hejhejhejhejhejhejhejsåmyckethejhejhejhejhejhejhejhejhej!

Heej, ! 
goddaggoddag. mitt namn e Emelie...!
Fotograf:Emelie Hjalmarsson!
 
Min praktik den rullar i på.. snart har jag gjort en vecka.. känns faktiskt grymt skönt..! är galet trött.. och står knappt ut, 
men jag kämpar i på...
damssugade på morgonen och la till allt, dammtorka där alla kläder ligger osv..^^ super kul... sen säger han att jag ska torka av en hylla.. men ja når jue inte.. :S ! sen säger han "När du inte upp.. " 
jag säger bara nä jag gör jue som inte det, för jag försökte ju ta där. ååjh. !! bit ihop ..
sen stog jag på lagret.. och mamma kom förbi och bjöd mig på lunch! =)
 
men blev en jävla dag.. slutade kl 14.30 idag.. alltså dagarna går ju neråt.. !!!! 
jag vill ju gå fullproppade dagar... ja måste få in nå pengar i plånboken.. har inte råd med räkningar har inte råd med nåt..! ååh. står bara inte ut, aja får se hur detta blir.. jag vet inte och ja orkar inte ens tänka..
 
Sitter och tänker på min älskade pappi... ringt och ringt men han svarar ej.. blir orolig.. ! 
men mamma säger att han sover..! så hoppas på det! . jag vill bara att han ska må bra igen! 
 
- jag skiter snart i allt.. jag orka rinte... (gråter..) 
:( 
 
Nä nu ska ja försöka plugga lite.. ! orkar inte .. :( 
men det måste jue göras.. ! :( 
Åååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0