hur söt som helst jue!

Ikväll.. sitter jag och min mor och spelar på telefonerna..! xD jätte kul och dricker kaffe gott gott ! (= ..
sen så brukar en äldre tant åka med mamma, så hon undrade lite hur det går för mig...
så mamma berättade allt om min praktikplats osv..! sen hade hon skrivit nå rader på en lapp..
och sen så hade ja fått mig en bok utav henne! men så sööt tant,! :) 
träffat mig en gång, och säger liksom att jag verkar vara en super fin tjej.. ! 
så rart och kändes som att hon kände mig! 
 
Såhär skrev hon...
 
"Sluta vara snäll. 
Ta inte på dig skulden.
Det är inte ditt fel om arbetsplatsen har problem. 
Låt dem inte ta din energi ! 
och låt inte detta påverka dig i framtid och arbetsplatser
Vänligahälsningar från Rita ! " 
 
SÅ gullig tant.. ! , och ja det e ett problem med min snällhet.. den hettar som vanligt och jag uppstår problem med det.! :( 
någon dummer kan få lite snällhet utav mig !...
Fick nästan tårar utav det ja fick utav henne! <3 
 
sitter och fryser, så kör lite gympa haha xD studs och hopp, varm och go blev man! ;) yeeey! 
 
Min lör, blir bara hemma verkar det som! :( 
 
tråki tårki tråki! 
jaaag leeeever ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0