idag 26/11-2012

Hej alla mina läsare ! :) 
 
Idag har vi en ny dag, fast dagen e ju slut ... hehe! jag har hunnit med rätt så mycket, helt otroligt ! (= 
ja drog på mötet idag och det gick verkligen bra, nästa träff blir nästa vecka på tisdag, och då ska ja ha bestämt mig vars jag vill praktisera, och jag har suttit och tänkt på de där typ hela dagen... WOOW..! jag har bestämt mig jag tror jag vill tillbaka till förskola.. ! :) mysigt med barn, man får vara ute och leka med barnen,, hihi! :) nja det ska ja nog skriva till henne i morgon, hon ville att ja skulle meddela till henne så fort som möjligt då jag hade bestämt mig.. jaja, mötet gick bra i alla fall! :) och sen så drog ja till trafikskolan.. för att övningsköra.. och där satt ja och surrade lite, var lite tidig.. och ja e så nervös över den dagen ja ska skriva och köra upp! går säkert bra, men det e jue som ett tag bort hur som helst, det kommer bokas nästa vecka hade ja för mig, beror på vars ja ligger med allt.. ! (= spänande... jaja vi får se hur allt går... hihih riktigt eller nådigt taggad på körkortet.. :) hihi otroligt, att jag har kommit så långt på så kort tid, och att jag liksom kämpar för gått med körkortet.. känns något kul . :)  !
sen så promenerade ja hem, för att plugga vidare, och ja står verkligen still på reptiationen eller hur det nu stavas och det e inge roligt när man fassnar coh när man inte ritkigt förstår :( . sen så tog ja en paus, för sånt behöver man också.. och sen så gick jag och lagade middag så att det var klart då mor kom hem.. så då vare bara för henne och sätta sig vid ett dukat bord, det gillar hon hihi.. :) sen övningskörde jag till Teg, skulle köpa flera grejs så jag kan sitta mera vid intenet och plugga i på.. och sen övningskörde jag till marelund, för att lämna av morsan där hon skulle till sin brukare..^^ och sen gick jag och vandra och träffade en vän.. och vi spelade lite XboX (bilspel..)hehe. riktigt kul.. sen övningskörde jag hem, och suttit och pluggat och pluggat och pluggat..! känner mig så duktig som verkligen sitter och nöter. ! :) känns så kul.. 
 
går och tänker på olika saker som nydligen har hänt som gör mig på kallvippen, känner mig verkligen sårad.. :( 
 
i morgon blire fortsättning på plugg.. kanske ska dra förbi en vän och bli bjuden på en koppkaffe där på förmiddagen, och sen så ska jag fara till fotvåden.. och sen ska ja hem och plugga lite till.. nu måste jag fan klara detta så jag bara kan njuta ett par dagar! :) hihih ! 
orkar inte plugga varenda sekund och varje timma som ja nu gör..
 
sen i morgon kväll ska ja fara upp till min papi, hälsa på och kolla hur han mår.. har ju inte tagit mig dit på några dagar nu, sist var ju i ons tror jag ! :( Älskar dig papi! :) <3 
 
Godnatt Sovgott Drömsött
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0