Kul dag...

min dag var att jag vaknade tidigare än min väckarklocka... två timmar tidigare till och med och det var inte det roligaste, var så trött.. och kunde inte somna om häller.. :( 
så kliver upp och börjar plocka i mitt rum... men jag har så grymt ont i min rygg så gick inge vidare bra..! :( 
och satte mig vid datorn kollade lite mail och så.. 
rättade mina frågor ute på internet.. men det är en bild som jag verkligen har fassnat på :( ..
sen har jag tvättat blev fyra maskiner idag... ;) 
myst med min katt Wella...:) 
drack kaffe med Johanna, och surrade bort några timmar var verkligen trevligt.. :) sen kom pappi förbi :) 
och det var verkligen roligt och se honom,. 
Hoppas bara att han blir bättre snart... han e sjukskriven! :( 
 
nu kommer mammi ska gå och snacka med henne nu! ;) 
 
hojku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0