Lugn och skön kväll...

God kväll alla läsare..! hoppas att ni haft en bra dag och en väldigt skön kväll.. för det har faktiskt jag haft! :) jag är en stolt kvinna, som har sökt praktikplats helt själv.. och fann den på hunkyard... jag trivs väldigt bra faktiskt och få pröva på saker nu i en månad.. känns verkligen en spännande månad .. hihi.. ! gick och mötte mor idag, hon promenerade hem från västerslätt så jag gick och mötte henne.. ! och sen så har jag suttit och snackat mycket med min mor, fast bara strunt, orkar inte ta upp något om lars, han e inte här och de e skönt, en lugn och härlig känsla...! jag har legat i ett bad, ! :) underbart... i morgon kommer det en ny dag... ska upp klockan 07.00 vill ha tid på mig hatar och stressa.. ! ska duscha och fixa kaffe, och nå frukost.. och se vad ja ska ha på mig för kläder^^ hehe! börjar faktiskt 09.30 ( ska gå in via personal ingången...) en spännande dag.. hm vad får ja göra ? hahahxD jag längtar i alla fall..! nä nu blire sängen faktiskt, är varm och glad .. ! <3 
Tack min fantastiska mamma för denna fina stund du och ja sitta och surra en stund.. ! bara och se på dig när inte lars är här är en väldigt anorlunda känsla ! Älskar dig mamma! <3 
 
Nä god natt sov gott dröm sött ALLIHOPA! Kramar Ifrån Emeeeliieee! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0