orkar inte skriva allt , orkar inte skriva mycket om detta... men nån rad...

Praktiken på HUNYARD'
VAR DET SÄMSTA SÄMSTA STÄLLET SOM FINNS ! 
 
- jag vill jue helst inte klandra människor och klädbutiker på något vis... för det e jue egentligen inte jag-.. men jag och AF och chefen på HUNKYARD kom överrens om en månad... men nu efter denna vecka slut på praktiken, så säger chefen att detta funkar inte och att hon inte vill ha mig där..
 
- jag kan även dra det att dom vet att jag inte hade varit på en klädbutik förut, och jag tog jue och gjorde mycket om dom ej sa något vad jag borde göra, men det är inte alltid lätt på nya ställen.. !
och nya människor man vet inte riktigt hur dom vill ha det och vad ma borde göra,
 
om jag frågade något, så var det ungefär att jag var dum i huvudet, tja det kändes faktiskt som det, jag ville jue självklart lära mig, var i tid och fokuserad på mina arbetsdagar..! 
 
men inte tillräckligt för dem, gick igenom hela lagret, för att STEFAN bad mig till det, och det var ungefär gör klart det så ska ja se vad som finns och göra efter det..! 
 
Säger bara en sak, cheferna var ju allmänt dum i huvudet.. ! 
hur dom kan ta emot praktikanter men inte ha tid för dem och lära dem och ta hand om dig SÅ DOM SKA TRIVAS...
 

jag ska dra lite kort fakta här...
 
Jag trivdes inte alls, men jag tänkte bara jag kämpar detta ut, dammsugade på morgonen innan öppning, och dammtorka, vek kläder och såg till så att allt såg bra ut, hängde allt fint och såg till så att allt var bra, 
pratade med kunderna sa hej! hade ett leende på läpparna och så.-.! 
 
- jag pratade ett tag med en kund ! jätte trevlig tant..!
 
NJA jag säger bara en sak..... HUNKYARD..... 
ska aldrig i hela mitt liv gå in där och handla nå kläder.. det var mycket fint och mycket där ja fassna för .. 
men när dom behandlar en praktikant bara såhär.. så känner jag det, hur bra egentligen e dem? 
 
och jag e rätt stolt , för jag gjorde mitt bästa jag ville lära mig, men dom gav mig inte chansen till att ja skulle få lära mig, tja det e dom som förlorar en något fin flicka! 
 
Nää jag säger bara en sak, fyfyfan för HUNKYARD ingeting som jag rekommenderar faktiskt! 
 
Förstår ingeting, för stefan sa ju knappt hej till alla kunder, han kunde stå inne på lagret också och lämna mig där ensam... 
 
nä usch för personalen där.. 
 


Vi bestämde en månad...
men avslutades på en vecka.... ! 
 
Tack för exakt ALLA som tog sig tid för att läsa detta.! 
det betyder verkligen för mig! (=
 
Tack... Ha det bra nu alla läsare... puss och kraam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0