sitter med oro i mig, sitter med gråten i halsen!

När jag vaknade i morse ringde ja min hanläggare på AF ! 
och tänkte berätta detta om min praktikplats att ja inte var välkommen där och tänkte berätta hur allt låg till, till honom.. men han svarade inte då jag ringde så lämnade ett meddelande till honom på röstbrevlådan.
för det gjorde ja inte åt chefen jag tog bara åt mig, utav det hon sa.. 
nu har hon även pratat med Fredrik min hanläggare, sitter oroligt undrar vad hon ha sagt, och vem han kommer att tro på mig eller hon.. nja jag trivdes verkligen inte..! åh ! 
nu e jag bara väldigt ledsen och orolig, såg att han hade mailat mig, och att hon hade ringt honom! .
och han undrade ifrån mig hur det var och bla bla bla ! 
sen maila jag tillbaka men probolmet är det att jag måste vänta ett dygn på att få veta vad han svara och jag e båce orolig och ledsen.. vet inte riktigt, :/ 
 
- ikväll tvättar jag för fullt... ska kanske gå och möta mamma, hon e på mariehem! 
och i mrogon ska jag övningsköra! 
(kämpar fortfarande med teorin! och ja de står still! :( 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0