skiriverrr

hudklassen igår var verkligen underbart, självklart blir de så att man vill liksom ha allting.. ! men det e ganska dyrt som e rätt så synd, när det e bra grejjor, för man hör ju en hel del om olika saker, och alla säger typ samma saker också.. så där hör man jue att det e jue ingen myt.. ! jag trivs jätte bra med marykay! eller hur det nu stavas :] ! 
idag har jag suttit i telefon i en timma med en finsk tant, riktigt gullig.. ! en människa som bryr sig, som också ha mått dåligt och blivit mobbad på arbetsplatser osv..! samtalet handlade om min praktik plats..! men verkligen söt, har jobbat lite med teorin också.. men går inte så bra..! :( och jag e rätt så trött efter samtalet.. ! och vissa sammanhang förstod ja inte ens va hon sa så allt blev jue bara jobbigare! :/ Men tack sofia, till pratstunden igår,, var skönt coh få prata ut med någon ..! och du var en väldigt bra lyssnare, och det var även kul att du ville veta! jag blev väldigt glad! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0