SORRRYY

nu har jag varit såhär kass igen, på att uppdatera... så mina läsare förlåt för det, men jag har inte haft så himla mycket och skriva ut faktiskt, har inte gjort så himla mycket alls, varit på sjukhuset hälsa på min far, och pluggat teori och övningskört. var på halkbanan och ja säger bara en sak usch,. det var verkligen inge kul faktiskt! nu är ja jätte fokuserad på just körkortet.. ! är verkligen kul! men det går lite segt med pluggande för att det går inte riktigt så som jag vill att det ska gå.. går verkligen inte alls! och det känns inte så himla kul.. har surrat med min bästavän  via telefon grymt kul och få prata med henne och få höra hennes röst..! de e lycka..! <3
min moster bjöd på middag och vin till maten, super gott förrätt huvudrätt och efterrätt så klart.. mumma säger ja bara... sen så drog ja vidare till krogen, för att kika vad de var för människor ute, hmm aldrig gjort s¨å förut, att man drar ut ensam, men fy vad många snubbar som va om kring mig och sådär.. ! och kände många ute igår, så det var verkligen super trevligt, och nu sitter jag bara här ska ut på en sväng promenad innan det blir sängen! . för idag har ja inte gjort ett skiit tpy.. bara suttit hemma och pluggat lite granna faktiskt! men men..! 
jaa lever i alla fall! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0