väntar..

är på körskolan nu och väntar på att jag ska få köra faktiskt.. något trött.. när jag blev väckt kl 05.00 precis.. inte taggad på köra för fem öre.. haha ! jag ska köra kl 11.35 jag e tidig ! hehe ;-)



nä ni undrar säkert vad jag blev väckt av så tidigt !!, och jag ska inte komma undan katten var uppe på en byrå ute i hallen där vi ha en prynad sak .. och en liten glas pall nedanför byrån.. och prynaden for ner på glaspallen.. men det hände faktiskt inte av sig själv.. höhö katten hoppade där ifrån och allt bara for.. torkade undan lite glas med papper.. sen gick jag och la mig för ville vara någorlunda pigg.. går och lägger mig med glas splitter i händer och fötter.. kunde inte somna .. halv sov och när jag väl somnade djupt ringer min förbannade väckarklocka :-( morr.. så glad var jag faktiskt inte på vår katt.. !! sitter fortfarande med glas splitter i händer och fötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0