xD dör!!

igår gick jag ut och gick i typ regn väder haha xD ja e ju som jag e.. kollar om jag skulle se något folk.. kommer en man och knackade på min arm.. han undrade vars lag skulle.. han ville bjuda mig på en öl på olles.. ! han ville dra hem till mig.. när jag sa nej till allt så ville han att vi skulle gå hem till han haha vilken sjuk man.. 33 år.. och han trodde jag var 17.. xD äckligt !!

idag sitter jag och dricker mitt kaffe gott väntar på min bror, jag ska åka med honom upp till pappa.. ! för det e ju farsdag... och ska bli grymt kul och få träffa honom och se hur han mår..!

sitter och tänker på en sak.. som jag inte riktigt förstår.. ! vänner kastar mig åt sidan när jag behöver dom som mest.. och jag förstår inte varför allting ska vara så mycket viktigare.. när jag inte mår 100% bra.. idag kommer min dag flyga på rosa moln :-) Sofia kommer hit kl sju och ska hålla en hud klass.. :-) spännande och underbart ;-) hihi !

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0