:(

jag ska väl gå min väg. 
jag ska väl inte störa dig nå mera, jag förstår knappt varför.. men detta är en svår period och jag vet inte vad jag ska säga. jag vet inte hur jag ska vända orden till dig, jag förstår ingeting ! :( 
allt känns bara så otroligt jobbigt.. :( 
Du sitter och stirrar åt annat håll.. du sitter och tittar bort mot andra.. jag förstår inte.. du vänder blickarna på en annan flicka.. du ser mig inte du vänder dig inte emot mig till mig .. galet nog men jag förstår bara inte.. 
 
en känsla som växer inom mig och den blir större och större. 
jag vet inte.. ! men jag hoppas på grader att du ha de bra, för då mår ja bäst.. 
sitter och tänker enormt mycket på dig.. jag hoppas du kan någonsin förstå
 
att du någonsin förstår...
 
Varför jag drar detta, är för att jag ha saknat dig, saknar dig så otroligt galet mycket.. vänder mig till mobilen för att jag vill se dig, och hoppas på att du hör av dig, och hoppas på att de är du som ringer/ eller att de är du som smsar mig.. 
 
Går min väg nu.. Tack & Adjö ! 
ett farväl och en ända tår. 
så går ja nu och inte återvänder 
tillbaka..
 
Tårarna rinner och ett farväl tar jag... ! 
 
En liten ensam flicka går sin ensamma väg..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0