,,.,.,.,

 
 
Sötnos....Sötnos.....Sötnos
 
ville bara skriva nå rader...
jag skriver de här just för dig.. 
 
jag hoppas att du mår bra , väldigt bra.. Jag vill se ditt vackra leende. 
baby, jag kan se att ditt inre det lider! :( 
jag vill att du ska kunna vända dig tll mig när det är något.. du betyder väldigt mycket för mig. 
Öppna dig för mig och dela med dig...
 
jag lovar och jag svär att jag kommer alltid att finnas vid din sida. 
mitt leende är för dig. 
 
Sötnos....Sötnos...Sötnos
jag vill inte att du ska lida.. du finns i mina tankar och i mitt hjärta,
jag tänker på dig vädligt mycket...
 
Åh , jag saknar dig så otroligt mycket så det gör väldigt ont:( 
jag vill se ditt leende..
du gör mig väldigt glad.. och vill stå vid din sida..
 
vill titta dig rakt in i ögonen.. jag tycker om dig..
 
jag vill verkligen att du ska må bra och ha de bra.. jag vill att du ska vara lycklig...
 
Baby. åh vad kan jag göra för dig , säg mig? 
vill bara ligga i din famn, jag saknar dig som mest och vill bara vara i din närhet...
 
Sötnos....Sötnos....Sötnos..
 
Jag vill inte att du ska lida, jag vill se ditt leende, jag vill se dina vackra ögon framför mig snart igen..
jag lovar och svär jag kommer alltid stå här vid din sida...
 
jag vill inte såra dig.. jag hoppas att du försår..
 
Hoppas att du inte lämnar mig, jag hoppas att du förstår. du är vädligt fin..
du betyder en hel del för mig i alla fall! 
 
Snälla ...
 
Le Le Le Le.
 
ditt leende är vädligt fint, du delar massor med glädje här i värden jag hoppas hoppas hoppas vi ses snart igen! 
hoppas att jag får ligga i din famn snart igen .. 
 
åh baby, jag saknar dig så otroligt mycket..! 
 
/Emeeliie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0