Anumark kväll blev najs.. ! (=

Hejsan alla läsare !(= 
 
nu äre så att vi åt pizza till middag (hemmagjord) gottgott..
drack vatten tilll bubbel vatten då ^^ najs  ! =D 
 
sen efter maten, tog vi oss en promenad, på 60,40 minuter.. skönt ..
sen när vi kom hem till Elin i Anumark, så blev det en kopp kaffe, chips och dipp och coola :D !
går bra för mig att "banta" men unnar mig lite kväll.. måste jue ta hand om mig.. ! 
 
sen snackade vi även om en spa kväll bada jacuzzi och dricka ltie rött och ansiktmask och hår inpackning, 
och dra fotbad på det, hoppas det blir av snart bara ^^ hihi
 
 nu  blire film, :) filmen heter , Gran torino ! :P
så nu blire mysmys ! (= 
 
puss och kram 
 
Hoppas att ni har haft en super bra kväll allihopa :D ! för det ha verkligen jag haft !(=
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0