as najs, as skönt, as ballt, as awesome bara !

Gud nu har jag nyss dratt ett fotbad såå underbart skköönt! (= 
Elin är jue bara underbar, filade mina fötter smorde in dem, och även gav dem små massage ! :*
 
kommentaren från henne, " Emelie du har faktiskt ganska söta fötter" 
"alla har så olika fötter liksom"
- tja hon är bara för söt hon.. (bloondin)
 
hihih 
 
så nu sitter hon och kokar upp vatten och ska dratt ett eget fot bad, så då ska ja göra desamma för henne... 
 
även drog hon på festen att..
 
jag hade en ritkigt fin rumpaa.... haha :P
så hon drog upp min tröja och sa, 
 
"titta vilken fin rumpa Emelie har, " 
Piiiisamt, men kul liksom, tycker själv om min rumpa .. ^^ galet mycket..! :) 
 
pussss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0