AWESOME

träffade  Ingela och snackade en massa skit, riktigt trevligt var det.. hon styr fest på fredag, jag ska dit för att se hur läget är... haha xD har dock inga pengar så för mig blire nyktert.. haha xD men det kan jue vara kul det med, haha :P hon ska tydligen ha hemma fest.. men det kommer väl bli kul det i alla fall :) .. jag har lite alkohol hos Oscar.. så nu sitter jag och smuttar på en öl.. blev lite sugen bara ! (= han är ju i Tukiet så avis ja är.. vill också till värmen och bara må gött..! :) börjar kännas jobbigt och städa upp hans lägenhet.. men det måste också ta och göras.. haha xD ..sitter bara och väntar på sängen faktiskt ha inte så himla mycket och göra ^^ förstår fan inte att mamma aldrig förstår ... coh sen så ringer dom från jobbintervju :O knaas men när jag svarar är det tobaksgrejjs .. vaaafaaan :o orka sånt skit ^^ :O blir gaalen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0