(= buh

ska övningsköra idag 12.15 då mor slutar.. sen nån gång efter allt de dära ska ja åka och plugga teori.. teori är fan inte min vän.. vet inte hur många gånger jag har skrivit det . och sen ska ja till lägenheten ska köpa mig en ny toalett borste för den andra som han har, den är ju inte alls fresh!! känner mig ork lös när han inte svarade igår.. vad gjorde ja för fel? jag gör det ja ska göra nu, kör mitt rejs på städningen och så.. sen så lämnar jag väl igen nyckeln till honom när han ber om den ? om det är väl så ja kommer få tag på honom, ska verkligen stor städa hans lägenhet innan han kommer hem, så den luktar gött och verkligen är super fresh.. på torsdag kommer hans säng.. som jag ska ta emot.. hoppas att de går bra. upp super tidigt igen, och hoppas att den kommer då! ^^ känner mig hur gotte sugen som helst, sitter nu, och tänker på typ allt som ja inte ska tänka på pizza, chips, ostkrokar, cocacola.. inte okej.. :( får se hur detta kommer gå.. och kan knappt röra mig när jag har sjukt ont i min högra skinka.. men annars känns det bättre.. man kan ju ha lite ont sådär efter knäckningen, för dom bryter ju coh knäckar till osv.. han tryckte på ömma punkter också.. ! Oscar drar någon gång idag till Turkiet så orettvist, jag vill också fara men det är så underbart coh få ha hans lägenhet, gillar att göra folk glada, och ja må jue göra hans super glad! :) sitter och undrar över vad det är för åldergräns på invito för dit skulle jag ville dra ut nån gång.. blir jue dö svårt nu när man inte äger någon slant alls.. pengarna är slut.. :O :( men snäll är ja, så jag har jue köpt in lite grejjer till lägenheten, tänker på oscar, och känner fortfarande ingen ork, känner bara att jag skulle kunna sova bort en hel dag.. ! nu kommer vi inte höras av i en vecka, om han ens hör av sig efter han har kommit hem! :) ha en trevlig vecka i alla fall oscar ! :) 
Missyou Oscar so much! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0