dagen skiner glatt

idag är det den 24/10 hihi onsdag ! :-) min dag går upp och ner, försöker få kontakt med af men går inte så vidare bra , jag sitter och dricker lite kaffe nu.. tagit upp mammas tvätt från tvättstugan, och nu tvättar jag själv.. ha även plockat undan från diskstället, och nu sitter jag och dricker kaffe , och är galet taggad på livet.. !;-) hihi. ska diska och städa idag.. övningsköra och handla, och även plugga lite teori.. ha bjudit min bror och min far på middag ikväll så det ska bli mycket trevligt, ;-) sen ska jag cykla med johanna.. ;-) hihi kul nu väntar jag bara på att mina maskiner ska bli klara.. och är orolig för min bästa vän cathe ! hoppas hon hör av sig snart <3 älskar cathe :-) hihih ! :$

jag ha sovit otroligt gott, fortfarande nackspärr och jävligt ont i mitt öga.. !

med mig är de bara bra, livet leker och jag steker haha xD , nja men nu går allt bara framåt :-D jag är överlycklig ! :-) aldrig mått såhär jävla bra ! ;-) jag a något glad :-D :-D :-D

puss och kram ha det bra ! :-D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0