En stolt Emelie

en något stolt flicka som då heter emelie :) ! 
suttit och läst i boken, och suttit med teorihäftet, men där gav ja upp lika fort som jag börjat.. sen så har jag även rättat några frågor på internet somjag hade fel med förut.. 
och fick några rättandes.. men några är fortfarande svåra, och jag ger väldigt snabbt upp..
men därför tänker jag dra en paus just nu .. ! 
men men.. 
 
Fortsätta att plugga senare.. ! hejsvejs alla flickor och pojkar..(=
 
Väntar på att lillOscar gubben ska besvara på mitt sms.. :) 
hoppas hoppas hoppas
att han gör det snart.. :) ! 
 
nä nu ska ja slänga mig i ett bad guudarnas så underbart..! pussssssssssssssssssssssss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0