fantastisk helg och dag....

Tackar till alla som var inblandade i helgen, och ett stort + till min bästavän cathrine, utan henne ingen sådan fantastisk helg, ja sen vare även många fler som gjorde min helg till underbar.. den var verkligen fantastisk.. så här bra vare länge sen jag mådde... från idag, då verkligen allt rasar ner i skiten, möterna idag gick verkligen super bra, verkligen super kul, praktiken börjar på måndag, wiiihiooo :) dom som inte vet, vet nu, ska börja praktisera på Hunkyard..
ser verkligen framemot det faktiskt (= och denna kväll gjorde jue allt, fick lära mig en hel del.. tog ett steg som jag aldrig skulle göra förr i tiden tycker de e jobbigt och träffa många främlingar.. och blir automatiskt något blyg faktiskt.. men det handlar mycket om min uppväxt faktiskt.. ! men jag fixade det så jag känner mig riktigt stolt till detta ! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jätte kul att du kom! :D

2012-10-30 @ 12:09:05
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0