fattar inte

 
 
Din säng har fortfarande inte kommit kan jag ju bara skriva på en gång.. och jag kan inte sitta och vaka där hela tiden, och sen så kan jag bara säga det från åtta till elva kom det inte någon säng, från nio till 11 så var det inte ett spår eller ett ljud från någon större lastbil.. som kunde ha varit din säng.. ! förstår inte varför... och varför att detta ska bli just då jag är där och ska ta emot den.. :O men tja, jag kan inte göra så himla mycket när jag inte har något nr, eller så.. :O stod och tittade från balkongen.. men såg ingeting.. tja jag gjorde mitt bästa men jag såg ingeting hur som helst.. förstår ingeeeting! :O den skulle ju komma idag.. tiden var bokad allt, torsdagen den 4 oktober helt sjuuukt! :O 
 
Stackars Oscar han som såg framemot sin säng då han kommer hem... men nu har han ingen säng, för den kom inte.. :O ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0