Förstår bara inte..

Fryser sitter med halsduk och tjocktröja och byxer coh sockar.. och fryyser.. 6 tända ljus också.. men ändå så fryser ja så sjukt mycket.. skulle behövt tvätta lite kläder också .. har pluggat lite. läst i boken och kollat på vägmärken/skyltar.. går hyfsat bra, ska inte klaga i onödan.. ! har galet ont i min mage nu! :( orkar knappt vara uppe.. :/ hörde av mig till Cath, men det var inte ett roligt svar........ så jag skiter i detta  nu.. Mobilen avstängd... underbart slipper man höra den... får ändå aldrig något ifrån söt, det man egentligen går och väntar på att bli spammad typ hahahaha ! jaja.. xD   
 
Känner mig lite ledsen just nu.. fryser, smärta, och de dära med cath, och att inte ögonstenen hör av sig. :( 
Tänker galet mycket på Cath, Oscar, Elin, Johanna , Sandra lie ! :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0