GALET !

sjukt sugen på typ vin, eller typ en öl det hade inte varit helt fel faktiskt.. :O känner att jag skulle behöva få unna mig lite, men inga cash och ingeting, bara en massa jävla bråk som uppstått.. och ja står verkligen inte ut med allt längre.. annars så har jag övningskört och det gick så bra. promenerat med min mamma i över en timma.. men fick så ont i knäet och höfterna.. så gick jue inte super snabbt allting. nu sitter jag bara hemma.. funderar på att ta en kaffe kopp.. ! gött gött.. jag vill flytta flytta flytta.... :( skulle inte sitta fel med ett jobb eller praktikplats typ nu, och ett körkort i handen så man slipper tänka / vara hemma och bara lyssna på en jävla massa skrik! :( det blir jobbigt, men jag har en mor som inte riktigt förstår mig! :( och det blir bara jobbigare i allt då.. :( 
 
PS: förlåt för tidigare inlägget.. men jag var väldigt ledsen.. och min blogg, är där för mig.. skriver när jag vill skriva, skriver om det jag vill skriva om, och skriver av mig stort här ibland! min blogg.. är som min dagbook! :) ! 
 
puss och kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0