Glaad

Sitter i Anumark nu, hos Elin, hon duschar just nu så passar ja på att skriva nå rader hehe...
 
jag fick stressa som fan, för att en som heter Anton skulle skjutsa oss till Anumark, och jag var långt ifrån klar så att, vi åt en billy pizza, haha kanske inte det godaste men vaafan, har man inte ätit något så går nästan allt ner ändå liksom.. haha xD 
 
sen så har vi suttit och snacka en hel del, förstår inte hur personer kan snacka sådan skit, genom att säga att jag har lämnat folk och bara dragit, och det är inte ens jag .. är bara glad att Elin S.. inte trodde på det skitsnacket ! :) 
 
vi ska laga nå käk tillsammans sen eftrer hon har duschat.. blir gött.. 
 
(unnar mig lite ikväll med götta) 
får våldträna i morgon, ska ändå träffa johanna i morgon och vi ska fota.. 
 
haha xD  
 
men på måndag, ska ja cykla till teg, och även kanske dra på promenad / spring tur i skogen.. får träna extra hårt.. sista bantnings veckan nu, innan jag får äta normalt med mat, men får hålla mig en dag extra då ja tänker unna mig ikväll. :) ! 
 
men varit ganska bra, det var ett tag sedan jag drack cola, och götta mig, ganska svårt när man är en götte gris, haha xD 
 
men klarat mig riktigt bra, får se om vi tar oss ut på något äventyr här i Anumark om vi tar någon promenad senare eller så, jag hoppas faktiskt på det.. :)
 
Tack ingela förresten från igår. verkligen super kul att ja blev inbjuden.. 
var hyfsat trevligt, om man tar bort att en viss person var där som inte hade verken respekt med sig, eller uppfostran -.. galen hur folk kan bete sig.. inte klokt..
 
och hur mycket folk kan gå och snacka skit, inte ens roligt i det hela... :O 
 
 
puss och kram alla läsare !! /(=
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0