GOD DAG ! 2012

GOD DAG , SVERIGE ! 
 
 
Idag har jag inte gjort så himla mycket, jag har sett på tv.. och jag har surrat en massa med johanna å, i telefon..
vi löste en hel del små problem ihop och det kändes riktigt najs,, :) 
 
pga att jag fick en massa jävla sms av en snubbe... han måste vara helt jävla störd... 
att snacka en massa gojja som inte ens är sant.. :O 
 
typ att folk är med mig för att dom tycker synd om mig? :S haha skulle inte tro det, han är jue fan bara avensjuk! ..
han går till och med och snackar skit om mina vänner till mig... 
 
vilken skit han egentligen är... jag börja avsky honom får rysningar i hela kroppen hur fan man kan skriva egentligen hur omogen man kan vara i den åldern... nja..
 
 
jag är fan en bra person, det säger många! :) 
jag har mera vänner än han... och bara det att Lill Elin... (= 
 
vi ska dra en spa kväll.. och vi ska även dra in ett datum snart ! ;) ..
nä usch vad jag stör mig på olika människor. dom som inte har ett bra liv..
 
och förösker slösa sin tid och energi på att trycka ner andra... haha 
 
han lyckas inte så jääävla bra må ja säga...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0