gulligull.. 2012 (=

jag sitter och dricker kaffe, har pluggat stenhårt, haha xD på teorifrågor ute på internet.. haha xD :P
kollat lite på vägmärken .. varför finns dom!? haha xD skojja ba :P jaja ... nämen okejdå.. 
läst lite i boken.. och så.. haha xD tröttnar vädligt fort på teorin.. :O känns som att jag har läst 100 gånger om. okej det har jag egentligen gjort.. så de e jue sant, men jag ha alltid gett upp ... :O faaaan ! :O
jag är jue dum liksom.. skulle haft körkortet för länge sen om jag bara tog tag i teorin och allt, men men skitsamma ingen panik! det kommer när det kommer ! yeeeey! :) .
 
Läst Cathes blogg nyss (= <3 håller mina tummar, och vad kul att du klarade fas C :) du är så duktig, och de är bara att bita ihop och kämpa gärnet.. vad mysigt för dig att du ska få träffa din finaste Magnus på TOrs. ! :) 
är så glad för din skull gumman! :) 
 
Johanna å. jag har läst din blogg också! :) tycker om dig vännen och fortsätt att kämpa i på med skolan du gör de bra... :) ! 
 
känner mig som en jävla struts... haha xD :p jaja 
 
tillbaka till bättre och roligare stunder hahah xD :P 
 
 
Snack om vädret... mohahaha ! ;) 
 
idag så är det mulet och regn skurar... haha så jävla tråkigt ..:O 
löven är alldeles gula/röda:P 
 
hösten är ganska fin...
 
och en Emelie mår ganska så bra idag. bortsätt från allt jävla 
meningslösa jävla SMS jag får utav en kille som bara är ute efter att föröska trycka ner mig..
 
Ibland lyckas folk ganska bra med det.... :( 
och det är ganska jobbigt eller blir jue ganska jobbigt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0