hahahahahahahha

Jag är en riktigt trött tjej idag faktiskt riktigt sliten.. men jag har ju börjat få sova på nätterna också... så det är jue riktigt skönt, Cathrine ringer mig och väcker mig, hinner ej svara.. och hon ringer inte upp.. men hon har kört sin första lektion idag på morgonen och den andra nu på eftermiddagen, håller mina tummar för henne .. hon kommer fixa körkortet :).. hehe ! :) så glad för hennes skull med allt liksom! :) ^^ tja inte bara det.. så har jag varit hos min trafikskola och fått lära mig lite granna hur sidan funkar och jag har även pluggat ... så cyklade dit, och och sen så skyndade jag mig hem, satt där några timmar^^ haha :P men nu duggar det så det var jue inte det roligaste.. ;) .
men känner mig riktigt snygg idag faktiskt! :) haha :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0