happy

så glad som jag är nu så glad ha jag fan aldrig varit på länge, alltså lyckan . mitt liv kom idag.. !!!! :-D

i morse ringer jag ett samtal, negativt blev samtalet.. men jag drar på mig ett stort leende ändå.. ge aldrig upp hoppet liksom.. !!

får ett samtal.. av samma person.. och det samtalet bestod bara utav ren lycka.. nu e jag super super glad.. aldrig haft denna lycka och känsla förr !! <3 :-)

nu e jag hemma katten ligger på mig och kurrar .. åh liten sötnos ! :-D :$

cathe klarade teori provet.. förstod det . visste att hon skulle klara provet.. grattis min älskling <3 du e bara för bäst :-) !! grattis grattis grattis ! :-D :-D :-D

bara lycka idag :-D :-D :-D :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0