hemma..

nu är jag hemma efter en galen kväll med massa promenader snack och springning.. riktigt härligt var det jag är typ knäckt.. !! :-o. borstat tänderna och tvättat ansiktet!! ;-) hihi

en sjukt Nice kväll kan jag lova.. !! :-D längtar tills på söndag då är mina två veckor över !! :-) nu kommer jag sova gött !! ;-) dock ska jag upp kvart över åtta i morgon.. !! :-/ möte i morgon kl tio på manpower ! , tror vi skulle springa och söka praktik då kommer inte riktigt ihåg

nu sitter jag och dricker vatten börjar känna av värken i magen nu.. !! :-( absolut inge roligt jue ! :-/ men men !

men jag är galet nöjd och stolt över min kväll ikväll.. mycke motion.. ! ;-) och så! :-) riktigt nöjd.. !! :-D



dock så ha det även varit en jobbig kväll.. haha xD men ska inte klaga absolut inte ! haha galet nöjd ! :-D hihih. i morgon blir det möte, sen ska jag kolla om jag kanske kan tvätta någon maskin i morgon min tvätt korg börjar bli lite över full xD haha !!





skönt och kunna blogga ifrån mobilen hel nöjd :-) hihi !! :-D

hatar mensvärk !!!!!! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0