höhö!

Förstår verkligen inte hur min mor kunde fixa min mobil.. då jag testade tidigare och då funkade det inte.. och sen när jag kommer hem för att ta mobilen för att kolla på elgiganten så då sitter den i laddaren och den laddas... mamma hade nog mera gud på sin sida än vad jag hade... och det var ur skumt bara, jag laddade mobilen innan, och sen så skulle jag skriva ett inlägg på bloggen... och wiihops så slockna den bara och fick aldrig igång den drog ut batterie och ja höll på fixa och tricksa men ingeting funkade sen kommer bara morsan och tydligen drycker in laddaren och då funkade det.. :O förstår ingeting, nu är det klart... praktiken börjar på måndag... Emelie är galet taggad och ser grymt framemot det faktiskt, ;) . och sen så avslutat möterna nu på manpower idag lite sorligt osv.. nu ska ja lägga mig i ett bad.. med massa skum och tända ljus och bara må gött... fixa mig för att sedan promenera till Berghem för att sitta och lyssna på hud grejs, prudukter och sånt .. mysmysmys! :) 
och sen så blire att träffa en brud ifrån Badoo :) ! spännande!! :) får se om jag ens hittar^^ :P lite nervös... eller tja gaaalet nervös... 
 
men tjiiingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0