home home home!

Jag vet inte riktigt vad och hur jag ska börja med detta inlägg..^^ 
 
Såhär får det la bli, min går kväll var otroligt underbar... mycket bastu mys.. med musik och dusch :) ... mycket surr och mycket glatt och trevligt (= min kväll var hur fantastisk som helst, ja så var det bara galet trevligt.. (= idag har jag inte alls gjort något... jag har sovit, badat, snackat med min mor..! pratar med pappi i telefon.. och bara tagit det otroligt chill:) ! min telefon, xperian ligger helsvart och inte funkar.. laddade den idag, och sen så slocknade den bara av.. så det var mycket tråkigt.. nu har jag gått över till min gamla telefon.. och jag har ju som inga kontakter på den... xD haha ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0