idag

vaknade.. låg och drog mig ett bra tag hade huvudvärk då jag vaknade inte så skönt, sen pluggade jag teori frågor på internet. drack kaffe.. ! :-) Johanna å kom förbi ! och så satt vi och snackade en hel del ! :-) och sen så drog jag upp till lägenheten.. för att hämta några saker och stöka undan lite granna.. !! :-) och sen cyklade ja hem.. ! :-) nu blir de mat kyckling och äggröra götta ! :-) sen efter matens del blir. de väl att färga håret läsa lite i teori boken !! :-) och fortsätta med frågor.. glömde duken hemma igen.. så måste tillbaka till lägenheten för att lämna tillbaka den.. !! sen hoppas jag att jag och min mor kan övningsköra en stund ikväll.. ska till trafikskolan på tisdag och köra !! det var ett tag sen nu! undra vad vi ska göra då.. om vi fortsätter på stads lösning eller vad som händer spännande !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0