ii.abeltga

åh inge roligt och ha ont, ont i nedre delen av ryggen och mensvärken växer allt mer och mer.. :-/ ha läst lite i teori boken kollat på trafikmärkerna ! :-) men just nu ha jag så ont i magen ! absolut inge roligt ! :-/ ligger i sängen och fryser känner smärta.. och tänker på en person väldigt mycket! ha koll på telefon och hoppas att han skriver till mig. ! läst cathes blogg :$ och hon ha tur hennes ragg lämnade en tröja till henne så hon fick hans doft på köpet. :-) det skulle jag också vilja ha fast av den killen ja tänker på ! det hade varit speciellt. nu e ja avis på min bästavän.. ! <3


ska fortsätta plugga om ett tag tror jag.. ! :-) men just nu väljer jag mig för att vila.. ! ligger typ. och. halv sover nu.. sjukt trött och smärta på det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0