jäävla roooligt....

ja min morgon börjar ju super kul.. vaknar och är döds trött.. och orkar typ inte kliva upp.. men ibland så äre jue bara ett måste .. så jag drog på mig kläderna och drog i mig nå frukost, fil.. & en mandrarin.. götta.. jamen sen så drack ja en kaffekopp.. och åt en chocklad bit.. men sist coh inte minst så tickade klockan iväg.. och då vare för mig och ta på mig skorna och jackan och gå till kotknäckaren.. och när han gav mig massage, så vill ja ba grin.. he gjorde så ont på höger sida.. nu ska ja sätta igång med rumplyft, och plankan... osch höll på dö då jag hörde han säga PLANKAN ! . alltså den är ju så jävla jobbigt.. tror jag döör! :( men måste köra det för min rygg skull... så nu ska ja allt köra några stycken morgon och kväll hade jag tänk! (= vill bli bra... någon gång, slippa gå & och ha ont ! :(  
 detta är rumplyft.... ( för dem som inte vet! )
&

detta är då plankan ( för dem som inte vet! )
 
min dag fortsätter efter att ha varit hos kotknäckaren.. och fått veta vad ja borde göra för att bli bättre i ryggen, så tar jag mig en promenad till stan för att träffa Caroline.. vi går och surrar om allt och ingeting, :) hon letar något till sin far som fyller år om 1 månad... :P sen så blir min dag mindre kul... får mensveerk så det bara knakar om det... och får så besvärligt, får så ont.. :( inge roligt alls.. men jaja.. :O sen så får ja skjuts hem, kände mig väldigt lat.. ! :P men egentligen var de ju tänkt och dra till henne och plugga.. men så blev det inte.. då blev det så att hon drog och gjorde en massa saker.. och vi skulle ses sen.. men då skulle hon jobba extra... 
oj vad less jag blir liksom..^^ fine att jobbet går före.. men hon får jue inge betalt eller ingeting..:O och lite väl taskigt när hon har sagt till mig att vi ska ses och hjälpas åt och plugga.. men men skitsamma.. ja så jag gjorde lunch då ja kom hem kyckling sallad.. gott gott.. förutom att jag kanske kryddade lite väl mycket ;P men tja.. gött blev det i alla fall, så man ska väl inte klaga .. :) ! 
nu ska ja inte sitta här och dra en massa skit ... ! så ha de så jätte bra alla läsare! :) puss på er allihopa :)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0