k'äämpar

Ja god dag alla läsare..
 
måste säga att det är något tufft just nu, kämpar med ugnen men den blir aldrig riktigt ren .. förstår inte varför..
jag skrubbar och skrubbar, och jag tror att jag städar ihjäl mig, ingen ordentlig sömn, sen bantar jag så får jue inte en riktig energi.. snart pallar jag ingeting, blir väl riktigt sjuk och åker in.. 
 
nämen inte vet jag ..
 
just nu känner jag mig jävligt yr och konstig jag vet inte.. 
mitt mål med städningen är jue att det ska se snyggt coh och fresht då Oscar kommer hem !.
 
Nejtyvärr Oscar så har inte sängen kommit till dig .. ..
 
läste ditt meddelande på badoo.. 
 
Suuuck ..
 
Vill kunna somna, vill bara att städningen ska bli klar någon gång, jag vill bara att det ska bli riktigt snyggt i hans lägenhet någnon gång, ^^
 
 1 vecka och 2 dagar tills min banting är slut.. börjar lääängta ....
1 vecka och 2 dagar tills Oscar är tillbaka till Umeå! .
 
sitter nu och försöker ta det lite lugnt med tända ljus.. och försöker att tänka på mig själv och inte städningen.. städar ändå på mitt eget villkor, han har inte bett mig att städa, men jag vill bara vara snäll .. och göra det fint då han  oftast jobbar kväll.. och inte riktigt ha orken till att städa när han liksom behöver vila inför natten då han ska jobba. !! 
 
Ska fortsätta att bita ihop med hans lägenhet..  !
jag gör nog för mycket, tror inte riktigt min kropp orkar med.. :( 
 
känner mig döende.. ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0