kröönan

God morgon alla läsare ^^ idag är det lördag... blåsigt och så.. tja man ska inte klaga vi slipper regnet i alla fall :) .. 
kommer att lägga ut bilder i morgon på allt möjligt! :P haha xD 
 
festen igår var mycket speciell.. jag fick smaka lite granna av folk, men inte var det mycket, men lika glad och nöjd var jag för det.. ! :) nu börjar jag min dag med en kaffe kopp! :) och sitter och tittar ut genom fönstret.. haha xD det är ganska fint såhär på hösten..! :) alla färger hihih :) ikväll blir det nog ganska lugnt, ska till Anumark, för myspys med Elin, vi ska se film och götta oss.. haha xD .. nja kanske inte precis götta oss.. men vi ser väl vad som händer ^^ :) haha xD 
 
Men det blev mycket skratt igår ! :) haha xD "någon kossa tog min cider" vare en brud som sa .. så det fick några super kul åt.. haha xD drog lite olika skämt om de dära.. haha xD :P näe men det var ganska kul.. :) 
 
Sitter bara och väntar mest på Elin att hon ska höra av sig, då vi ska ses ! :) måste hinna slänga mig i duschen också bara haha xD .;p sitter och njuter av mitt kaffe just nu :) och drar lite ord på min blogg:) . ! 
 
ni kanske undrar om jag har fått sova bra inatt...? när jag inte fått sovit så bra dom andra nätterna ,, :p kan jue dra med att jag kom hem strax före 3.. och sen kunde ja inte somna direkt , som vanligt.. började somna ungefär strax efter kl 4 .. vaknar tolv.. halvsover till kl 13.00 så jag ska väl inte klaga, fått mera sömn än dom senaste nätterna.. och det var fan skönt .. men dock så var jag något trött och ville bara fortsätta att sova..^^ 
 
Idag mår jag faktiskt bra, lite ont i huvudet,  men känner mig annars hyfsat bra.. :) .. 
ska i alla fall inte klaga, eller tja, morsan klagade / var irre på mig då jag hade klivit upp ... ! 
 
förstår bara inte i det liksom! :( det är inge roligt och blir bara jobbigt... ! :( knaaas...
 
jaja nämen, gött folk.. jag hoppas ni får en super trevlig lörddaaag! :) och att ni har det bra.. :) 
puss & kram / Emelieee ! ; ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0