kväller

alltså jag ha absolut inte gjort ett skit.. varit en av dom som ha legat i sängen och sovit för det gick inge bra för mig med teorin idag :-( och hade / har ont i min höft och mina fötter.. sen åt jag middag med min mor och sen så la jag mig på soffan.. med så kallad matkoma haha xD och somnade några minuter.. ! sen så drack jag kaffe med mor och såg på tv ! :-) trevligt och mysigt och låg på varsin sida av soffan.. ! så länge man har sin familj så är man aldrig ensam.. !! men jag hoppas att jag får en bra dag i morgon och att det går bättre med teorin.. för jag måste verkligen plugga :-) !!!! skum skum bad :-D ska fortsätta och ligga och bara njuta av ljusets låga ! :-D hihih tja man måste vara rädd om sig också och inte bara runt om kring sig ! :-) tack Sofia för igår.. tackar min mor till ikväll <3 och tackar chefen till praktikplatsen som börjar på måndag :-D


ha det så bra alla människor!! :-D

puss och kram :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0