lycklig löpning

jag tog mig upp ur sängen, och gjorde kaffe gott ! :-) och jag tog mig ut i gamlia på äventyr , drog lite intervaller.. sprang och promenerade lite kallt osv ! :-/ , kommer bjuda på lite bilder faktiskt :-) från tusen ute i skogen! :-) pratade med Elin i över en timma.. skickar en varm kram till henne :-D hihi






vackert.. solen ligger på .. men lite kyligt var det.. ! men alltid skönt och ta sig ut på en tur ! :-) hihi





jag ha fått min motion idag.. hihi :-) och det var verkligen skönt och ta sig ut ! :-)





tycker att de e kul och fota ! :$ hihi







nu ska jag plugga teori.. gå igenom frågor .. och läsa i boken.. !! :-)
tycker om väldigt mycket, cathe och Elin jätte fina tjejor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0