måste bara få skriva av mig.

idag så var det tänkt att jag skulle träffa en vän, men hon slutade kl fyra, och hon undrade när vi kunde ses , jag sa som det var att jag hade ansvar för middag att jag skulle ha maten klar tills mor slutade... så då sa hon det passar bäst att vi ses över en middag på stan, försvarade mig med att jag var/är arbetslös och ej får någon inkomst och hon undrade om jag kunde låna av någon, men jag vill inte låna pengar av någon när jag inte vet när jag får några pengar.. så träffen blev inställd.. riktigt tråkigt pga att jag saknar henne och såg framemot fredagen..! men men.. galet van med allting.. !! sen så innan jag far ifrån söt, så ville han åka till strömpilen han frågade några stycken men fick inte tag på någon som kunde.. och sen så innan jag far bestämmer vi att jag ska följa med, strax innan jag drar på mitt möte så smsar jag honom och då får jag veta att det inte blir av, och att han istället ska dra på gymmet med grabbarna, det är verkligen super bra och träna osv.. så brydde mig inte så fruktansvärt hårt.. men riktigt tråkigt.. !! :-/ när jag behövde snacka med honom. och så .. hoppas att det går bra för inom och träna i alla fall.. !!



trevlig helg gott folk :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0