meeen tjaa..... nämen förstår inte detta..

 
vackert med ljus, men fan att ja inte kan sova, när det är natt och man bör sova, sovit jätte dåligt nu i två nätter.. fortfarande inte ett dugg trött.. och blir galen... ! :( det är ju fan inge roligt.. :(
inga männskor som är roli häller.. ! gash vilket problem..
 
jag saknar en viss person rätt så mycket, förstår inte tänker på honom rätt så ofta, drömmarna sprider sig runt om kring honom, men jag kan inte sova .. :( får knappt någon sömn förstår bara inte.. vad som egentligen sker, han har det bra utomlands förmodlingen själv sitter jag här i norrland med spöregn runt om king mig.. galet tråkigt.. ^^ men inte bara det, i morgon blire fota/party :) ska springa och dammsuga och torka lite damm coh så.. Oscar kommer kanppt känna igen sig då han kommer hem.. fan va snäll ja ä :) !
jag saknar solen saknar värmen.. ska  söka praktikplats på torsdag.. :) ska till trafikskolan på måndag den 8:) hehe så ska jag lära mig sidan sov.. bokat upp alla mina körlektioner nu, köpte bara åtta.. :P ! sen borde jag klippa mig.. ska fräga håret.. ! nu har jag varit ¨ålig  med att lägga upp bilder.. på min mat, på min kött bit haha xD ska försöka med det i morgon om ja hinner ! :) blir kuligt! :) inte mycket mera roligt och berätta om mig själv nu eller om saker som kommer att hända.. får se om jag får något mera lustigt coh dra mera sen ! :D haha xD
 
Heeej så läängee ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0