miiin daaag på topp!!

jamen hejsan alla läsare! :) 
 
min dag börjar jue inte så bra, de hära med sängen osv.. ^^ allt sket sig eftersom, men det är kanelbullens dag idag, så jag och mor och min far, drack kaffe och åt en bulle! :) och så.. men innan dess så promenerade jag och mor till västerslätt för att gå och möta far, så det gjorde vi.. :) och jag har övningskört en hel del med mor idag.. två gånger! ^^ gick värsta bra båda gångerna, men var mera konsitrerad sista gången vi körde..! :) sen ringde trafikskolan mig, och nu har jag bokat upp alla mina körlektioner.. sista är den första oktober.. så ! :) vi får se vars jag ligger då^^ spännande, hoppas jag får mitt körkort snart.. håller mina tummar för min bästavän. som ska ta en intensivkurs nu på måndag! (= nja har inte mycket och skriva/ berätta nu, ingeting kul och ha hänt eller så^^ ;P i morgon äree FREEEDAAG 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0