min kväll--->

jamen min kväll börjar med att jag skriker och bråkar med mamma super kul.. eller inte.. 
vi åt grillad kyckling till middag och sallad.. riktigt gott :) och sedan åt vi lite mangoo gud så gott det är med mangoo! :) .. 
tack mamma för maten.. riktigt gott gott :) ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
men det är så skönt och vara lägenhetsvakt, dra någonstanns där man kan få lit egen tid.. jag tycker verkligen om det kan ja lova, spö regnat hela kvällen fy och blä så tr¨åkigt väder.. men men ! :/ 
inte bara det.. att det har spöregnat jag tog cykeln upp till lägenheten tog lite lugn och ro för mig själv riktigt skönt, jamen då regnade det inte.. så ja blev inte så blöt.. låg i soffan där och surrade bort lite tid med Elin riktigt najs, och ha någon och prata med.. tänker på Magnus! hoppas att han blir bättre.. och klarar sig ..
vill inte förlora honom! :( 
 
 
men inte bara att jag cykla dit, sen så cyklade jag till Umedalen, för att hälsa på en polare^^ skönt länge sen, tittade på lägenheten surrade bort lite tid där.. och drack även en kopp kaffe eller det blev två haha xD ..
gott gott..
 
men jag virrade bort mig själv på Umedalen visste knappt vars ja var haha xD men det spöregnade verkligen då..
inte direkt det roligaste !! :O 
 
Men jag tog mig det, men dock var ja jue dyngsur när ja kom fram haha xD 
men lite mysigt i de hela var det jue ! :p eller kanske inte, men fick i alla fall motion och det var ju skönt det i alla fall :p
sen så efter vi hade druckit kaffe, så cyklade vi till klabbböle... och en bit till efter det.. blev några km.. haha xD och det spöregnade då också xP super kul eller inte, man var ju något blöt...
sen så cyklade vi tillbaka, och drack te, och fortsatte att surra om lite annat ...haha xD 
mycket och snacka om då man inte träffat på ett tag liksom! :) 
men gud så trevligt det var .. och en riktigt fin lägenhet må ja säga :) 
tja, sen så cyklade jag då hem... kul blöt som fan när ja kommer hem... kan typ vrida kläderna 100 gånger om.. och det droppar bara om dem..
cyklade även i mina toffler.. haha xD fan att ja inte tog gummistövlar haha :P jamen dethar jag inte ens något av haha xD men motion har jag fått ikväll i alla fall! :) så det ska ja inte klaga på! :) 
nu sitter jag bara här och fibblar om regnat, och ser ur regnat drar sig emot rutan min! :( 
jag avskyr verkligen regn..
jag hatar verkligen regnet och oskan så sjukt mycket,
men rätt så mysigt med regnet om man sitter typ i en stuga, hör hur regnet bara slår emot taket.. men just nu sitter jag inte i stugan.. haha xD :p 
men inte så kul och vara i stugan häller då de regnar finns ingeting där och göra, och för dem som inte vet så har jag ju stuga i Örträsk! :) 
!(= 
Bilden talar så ja behöver inte skriva nå raaaaader! :) 
lika så på denna bild! ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0