min morgon

Jamen jag ställer väckarklockan på 08.00 var så otroligt trött.. och ville verkligen inte kliva upp. :( men ibland så äre egentligen bara ett måste.. mamma knackar på min dörr två gånger.. och även smsar och även ringer en signal. haha xD då kände jag det okej då var bara för mig att lämna min säng tråkigt nog.. jag som bara ville sova vidare var grymt trött.. sen så äter vi frukost tillsammans myspys :) ! och fil och mackor serverades gott gott! :) sen så tvättade mamma, och bakade bullar.. sen så tog vi cyklarna ner till stan för jag hade present kort på rut mfl. (200 kr) så jag gjorde mig ett fynd då^^ bara för att bli av med det, och inte skulle tappa bort det.. blev en skjorta riktigt härlig faktiskt.. jag är en nöjd flicka, sen skulle vi dra på ett kafé egentligen. men jag sa till mamma blir bättre och billigare om vi far hem och fikar istället ny bakta bullar och kaffe istället.. så då gjorde vi det.. sen satt vi och pluggade en del tillsammans, så tack mamma för din hjälp.. ! (= nu har jag varit ute och kört lite stadskörning.. och nu ska ja fortsätta att plugga.. inte lätt... :( och idag tar cathrine halkbanan, håller mina tummar och hoppas att de går bra för henne.. förhoppningsvis så har hon körkortet nästa vecka då hon e klar med sin intensiv kurs.. :P håller mina tummar och jag tror på henne att hon kommer klara detta !! : ) 
 
 
le le le.
glöm dina bekymmer för i morgon kommer det nya! 
 
PusspådigOscar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0